Diensten

Stakeholder- en reputatieonderzoek

Het beste van jezelf laten zien begint met weten wie je bent en wat de omgeving van je verwacht. Analyseer de verwachtingen van stakeholders: wie zijn zij en waar liggen zij wakker van? De Reputatiegroep gebruikt kwalitatief en kwantitatief onderzoek om uw omgeving in kaart te brengen.

Lees meer »

Merk- en identiteitsontwikkeling

Waar staan we voor en waar gaan we voor. En wat is de kern van ons verhaal? Samen keuzes maken die bepalend zijn voor het beleid, de koers en de positie. Een heldere purpose geeft betekenis aan het bestaansrecht van een organisatie en legitimeert de bedrijfsvoering.

Lees meer »

Issue- en crisismanagement

Op het goede moment in beweging komen, aansluitend op de behoeften van stakeholders. Een communicatieve organisatie staat in verbinding met haar stakeholders en speelt in op de veranderende omgeving. En als het toch misgaat, helpen we het begrip van belanghebbenden te vergroten.

Lees meer »

Alliantievorming en stakeholderdialoog

Om te bouwen aan voorkeur en vertrouwen is verbinding met stakeholders essentieel. Door de dialoog aan te gaan en succesvol samen te werken, vergroot de organisatie vanuit maatschappelijk perspectief haar waarde.

Lees meer »