18 februari publicatie ‘Het nieuwe concurreren’

Naar een gedeeld perspectief voor branche-, beroeps- en belangenverenigingen 

‘Het nieuwe concurreren’: een publicatie van de Reputatiegroep in samenwerking met Bart van Leeuwen (Nederlandse Vereniging van Banken) over de weg naar een gedeeld perspectief voor branche-, beroeps- en belangenverenigingen.

De coronacrisis heeft ervoor gezorgd dat we op een andere manier zijn gaan kijken naar branche-, beroeps- en belangenverenigingen. Zij laten zich horen. Hun spreekbuizen geven duiding aan de maatschappelijke impact van corona, de schade die wordt toegebracht en de maatschappelijke relevantie van hun achterban. In deze tijd, waarin het in de economie niet langer louter gaat om winst, maar steeds meer om waarde voor iedereen, is het van belang dat sectoren samen werken aan een positieve reputatie van hun achterban en het vergroten van het gezamenlijk draagvlak bij stakeholders. 

De publicatie ‘Het nieuwe concurreren’ is voor alle spelers op het maatschappelijke middenveld: alle organisaties die verschillende groepen, meningen en belangen vertegenwoordigen. Voor alle branche-, beroeps- en belangenverenigingen die in dialoog willen bouwen aan vertrouwen.

Vanaf 18 februari is de publicatie zowel hard-copy als digitaal aan te vragen via deze pagina.

Vertrouwd adviseur van bestuurders, toezichthouders en (communicatie)directeuren in strategische veranderingen en samenwerkingstrajecten.
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email