cases

Het nieuwe tijdperk van positioneren

In de kern gaat positioneren over het claimen van jouw unieke plek. Ooit was dit voornamelijk een strijd om een permanente ...

Meer

Maatschappelijk richtinggevend positioneren: waar begin je?

Vooruitstrevende organisaties begrijpen het belang van maatschappelijke betrokkenheid. Ze koppelen hun woorden aan concrete acties en zijn voortrekkers in het ...

Meer

Avans hogeschool

Met haar praktijkgerichte kennis en innovatie, en diep geworteld in de regio, ontwikkelt Avans zich steeds meer tot een kennis- ...

Meer

Reclassering Nederland

Reclassering Nederland heeft als doel de betekenis van het reclasseringswerk te vergroten voor de doelgroep, slachtoffers en de samenleving.

Meer

Ministerie van Financiën

Het ministerie van Financiën geeft hernieuwde invulling aan hun huidige stakeholder-management

Meer

Stichting het Gehandicapte Kind

Stichting het Gehandicapte strijdt voor inclusief onderwijs: kinderen met en zonder beperking samen naar school. SGK wil hiervoor hun verandergedachte ...

Meer

Rijksdienst voor Ondernemend Nederland

In een veranderende samenleving waarin steeds meer wordt verwacht van de overheid zet de Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) een ...

Meer

Landelijk Consortium Hulpmiddelen

Hoe positioneren en profileren we het Landelijk Consortium Hulpmiddelen (LCH) als een doelmatige projectorganisatie waar in gezamenlijkheid en in crisistijd ...

Meer