Het merk is dood, leve het merk

Merken komen en merken gaan. Het veranderen van naam, huisstijl en merkwaarden komt steeds vaker voor. Lay’s was ooit Smith’s, TPG Post werd TNT Post en Postbank wordt ING. Maar hoe spectaculair ook, rebranding is geen sinecure want de kosten zijn hoog en de afbreukrisico’s groot. Het managen van een merk is moeilijker dan ooit.

Hoe kun je jezelf opnieuw uitvinden en tegelijkertijd blijven wie je bent? Het merk is dood, leve het merk geeft de nieuwste visie op merken en ondernemen. Het merk zoals we dat kennen is verleden tijd. Rebranding is meer dan een cosmetische operatie. Stamsnijder stelt dat zonder een duidelijke visie en strategie een merkwissel al gauw lachwekkend wordt.

Dit boek is geschreven voor ondernemers, managers, stategen, reclamemakers, ontwerpers, onderzoekers en ieder ander die er alles aan doet om zijn merk actueel te houden.

Het merk is dood, leve het merk

Schaf aan via ManagementBoek.nl

Voorkant van het boek 'Het merk is dood, leve het merk' door Paul Stamsnijder