Ze werkte hiervoor bij Ruigrok, waar ze zich richtte op kwalitatieve inzichten voor klant- en merkvraagstukken.
De Reputatiegroep heeft Laura Hafkamp aangetrokken als senior-adviseur. Met deze aanstelling wil het Utrechtse bureau zijn onderzoekspraktijk verder ontwikkelen.
Hafkamp heeft uitgebreide ervaring op het gebied van onderzoek, onder andere door haar werk bij Sanoma Media (nu DPG) en de afgelopen jaren als senior-consultant bij onderzoeksbureau Ruigrok. Daar richtte zij zich op kwalitatieve inzichten voor klant- en merkvraagstukken.
‘Onderzoek, data en inzichten vormen de rode draad door mijn carrière’, stelt Hafkamp. Ze zegt zich graag verder te willen specialiseren in reputatie- en stakeholderonderzoek bij de Reputatiegroep. Vooral de vraagstukken gerelateerd aan grote maatschappelijke transities spreken haar aan.
Volgens Majorie Dijkstra, leider van het domein onderzoek bij de Reputatiegroep, zijn inzichten in de verwachtingen, aannames en belangen van stakeholders essentieel. De Reputatiegroep kan er zijn opdrachtgevers mee ‘helpen navigeren in de complexe omgeving en de verbinding met hun stakeholders te versterken’, zegt Dijkstra.
_____________________________________________________________________________
Voor vragen: Sarah Valkering s.valkering@reputatiegroep.peerlings.dev, managing partner Reputatiegroep (06) 14180991.